29-01 Prov pupillen - Blankenberge

Met de komst van de leider, die we trouwens al in de beker hadden ontmoet, waren de spelers niet echt onder de indruk.  Zonder complexen begonnen ze aan de wedstrijd.  Mede door een 'slapende' tegenstander liep de thuisploeg uit naar 9-3.  Toen vond de trainer van de bezoekers het nodig om te beginnen 'screnen' (een 'gentlemensagreement' tussen trainers, (welke dan?), geen screnen tot en met de pupillen lapte die maar aan z'n laars, kennen er nog...en als de refs maar laten begaan, ik citeer 'waar staat dit in het reglement dat dit niet mag ?'....).

Sport had daar geen antwoord op, probeerden wel maar ja... de eerste quarter eindigde op 15-20.  In de tweede quarter ging het vlot heen en weer zodat er werd gerust bij een 23-32 stand.

In de tweede helft gingen de bezoekers rustig door met hun spelletje, zeker 16 punten gescoord met 'screnen'...daarbij kwam ook nog dat onze afwerking slecht was.

De tegenstander was misschien wel iets sterker maar mochten ze het spel eerlijk spelen vraag ik me toch af wie hier vandaag had gewonnen, eindstand 41-69.

Hans Waegebaert